Zakłady Azotowe Puławy z Grupy Azoty Koltar sp. z o.o. ogłosiły przetarg na remont w zakresie P4 i P5 25 sztuk wagonów kolejowych serii TADS 1004.
Oferty w przetargu można składać do 4 października 2022 r. Decyduje cena.
Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego dokona weryfikacji i oceny ofert pod kątem spełnienia wymogów określonych w dokumentacji przetargowej. Oferty oceniane będą w 3 etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Niespełnienie kryteriów formalnych spowoduje odrzucenie oferty.
Il etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych w SWZ. W Il etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez oferentów niepodlegających wykluczeniu.
III etap: aukcja elektroniczna negocjacje.
Wagony przeznaczone do napraw serii 1004DO Tads P-4 i P-5 w roku 2022 to wagony o numerach:
- 335108341447
- 335108341918
- 335108341306
- 335108341553
- 335108341397
- 335108341991
- 335108341934
- 335108341454
- 335108341710
- 335108341736
- 335108341983
- 335108341728
- 335108341827
- 335108341868
- 335108341546
- 335108341843
- 335108341538
- 335108341405
- 335108341959
- 335108341439
- 335108341470
- 335108341660
- 335108341835
- 335108341751
- 335108341967.
Prace powinny zostać wykonane zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego, DSU, przy użyciu urządzeń, części i materiałów posiadających odpowiednie atesty i certyfikaty oraz przez pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.
Zakres prac obejmuje takie czynności jak: kwalifikacja wagonu do naprawy, czyszczenie (śrutowanie) podwozia i nadwozia, a w opcji czyszczenie i malowanie całego wagonu, naprawa podwozia i nadwozia, układu hamulcowego, układu hamulcowego, przygotowanie i malowanie wagonu, przygotowanie i malowanie wagonu oraz odbiór końcowy wagonu przez zakładową Kontrolę Jakości. Do stałego zakresu naprawy wliczone są następujące części i materiały: farby i rozpuszczalniki, smary, śruby, nakrętki, wstawki hamulcowe, kliny klocka hamulcowego, czopiki dociskacza grzybka w kopule i w wózku, ogniwa 25TN, sworznie i tuleje wózka, przekładki metalowe aparatu 415Z, sprężyny i nakrętki DRV, części sprzęgu śrubowego, węże hamulcowe, sworznie mechanizmu o/z dachu, sworznie mech. załadunkowego oraz inne normalia.
Wagony, które mają zostać skierowane na naprawy wykorzystywane są do transportu materiałów sypkich.