PKP Intercity ogłosiło przetarg na wykonanie remontu torów oraz rozjazdów bocznicy Grochów, na terenie Zakładu Centralnego PKP Intercity.
PKP Intercity szuka wykonawcy dużej modernizacji bocznicy Warszawa Grochów. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie infrastruktury torowej.
W ramach przedmiotu zamówienia PKP Intercity wymaga wykonanie remontu torów nr: 205,211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 2020, 221, 222, 223, 224, 225, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 270, 272, 273, 301, 302, 303, 354, 355, 356, 461, 480 oraz 475 i 484.
Przetarg obejmuje również remont lub wymiany rozjazdów nr: 20, 78, 97, 207, 213, 218/219, 220, 222, 223, 252, 289, 291/292, 329, 330, 331, 332/334, 333, 373, 376, 379, 393, 502, 505, 507, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 537, 538, 539, 544, 664.
Oferent musi wykazać się posiadaniem finansów lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 miliony złotych. Ponadto wykonawca musi wykazać się, że:
- w przeciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwie roboty budowlane dot. nawierzchni kolejowej, o wartości co najmniej 3 milionów złotych każda.
- skierował do realizacji zamówienia na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej, których zakres obejmuje linie, węzły i stacje kolejowe, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w tej specjalności.
Dodatkowo, wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100 tysięcy złotych.
Oferty zostaną otwarte 9 kwietnia 2021 roku. Zostaną poddane kwalifikacji, by następnie podpisać umowę z wykonawcą, który będzie miał nie więcej niż 72 tygodnie na zrealizowanie zadania.
Oferty zostaną ocenione w dwóch kryteriach: cena (waga 90) oraz jakości (waga 10).