PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Maszyn Torowych w Krakowie ogłosił przetarg na wykonanie czynności z zakresu poziomu utrzymania P4 i P5 pojazdów kolejowych w 2024 roku.
Zamówienie zostało podzielone na części, a jego szacunkowa wartość to 8 923 000.00 PLN netto:
Część nr 1 – naprawa poziomu utrzymania P4 drezyny hydraulicznej DH350.11 z Sekcji IMR1 Warszawa. Na wykonanie prac będzie 25 dni;
Część nr 2 – naprawa poziomu utrzymania P4 pociągu do wymiany nawierzchni kolejowej P95 UMP III z Sekcji IMN Kraków. Na wykonanie prac będzie 35 dni;
Część nr 3 – naprawa poziomu utrzymania P4 28 transporterów materiałów sypkich MFS 40Y-P z Sekcji IMP i IMK Kraków. Na wykonanie prac będzie 45 dni.
Część nr 4 – naprawa poziomu utrzymania P4 19 wagonów typu 401Z z Sekcji IMN Kraków. Na wykonanie prac będzie 45 dni;
Część nr 5 – naprawa poziomu utrzymania P4 i P5 21 wagonów typu 401Z i 401Ze z Sekcji IMN Kraków i IMR2 Skarżysko Kamienna. Na wykonanie prac będzie 40 dni;
Część nr 6 – naprawa poziomu utrzymania P4 18 wagonów typu 411V i 411Vb z Sekcji IMK Kraków. Na wykonanie prac będzie 40 dni;
Część nr 7 – naprawa poziomu utrzymania P4 17 wagonów typu 411V i 411Vb z Sekcji IMK Kraków. Na wykonanie prac będzie 40 dni;
Część nr 8 – naprawa poziomu utrzymania P4 6 wagonów typu 622Za/M, 406RB, 412Za i 304Ca z Sekcji IMP Kraków, IMN Kraków. Na wykonanie prac będzie 30 dni.
Oferty w przetargu można składać do 2 października 2023 r. Kryteria wyboru dla każdej z części stanowią: cena – 70% oraz wartość brutto cennika prac losowych – 30%.
O zamówienie może ubiegać się wykonawca wpisany jest na Listę Wykonawców usług utrzymania pojazdów kolejowych posiadających status uznania nadany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zamawiający wymaga wpłacenia wadium:
Część nr 1 – 3 500,00 zł;
Część nr 2 – 13 000,00 zł;
Część nr 3 – 18 680,00 zł;
Część nr 4 – 11 400,00 zł;
Część nr 5 – 12 600,00 zł;
Część nr 6 – 12 780,00 zł;
Część nr 7 – 12 070,00 zł;
Część nr 8 – 5 200,00 zł.