754
kiedy pasażerowi należy się odszkodowanie za opóźnienie lub odwołanie pociągu?,
jakie prawa przysługują pasażerom niepełnosprawnym lub o ograniczonej sprawności ruchowej?,
do kogo pasażer powinien złożyć skargę?,
co zrobić, gdy przewoźnik nie odpowie na reklamację lub ją odrzuci?
Prawie tysiąc osób skorzystało z porad prawnych udzielanych przez pracowników Urzędu Transportu Kolejowego podczas pierwszego „Dnia Pasażera” – akcji edukacyjnej prowadzonej przy wsparciu Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz Dworcu Głównym w Krakowie pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego udzielali pasażerom bezpłatnych porad prawnych, rozdawali ulotki informacyjne oraz gadżety.
Najczęściej zadawane pytania przez podróżnych:
Akcja „Dzień Pasażera” zapoczątkowała działalność informacyjno-doradczą dla pasażerów rynku kolejowego. Urząd Transportu Kolejowego planuje kolejne takie przedsięwzięcia.
Wiecej na stronie www.zachowajbilet.pl
źródło: Urząd Transportu Krajowego
{jcomments on}