Strona główna » Podsumowanie tygodnia » Taborowe podsumowanie tygodnia

Taborowe podsumowanie tygodnia

Redakcja
Fot. Koleje Śląskie

Z lekkim poślizgiem, spowodowanym długim weekendem, prezentujemy taborowe podsumowanie ostatniego tygodnia kwietnia.

Majówka sprawiła, że działo się nie za wiele, ale warto wskazać kilka ciekawostek.

Podkarpackie SA109 z wykonawcą modernizacji

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego rozstrzygnął przetarg na wykonanie naprawy okresowej poziomu P5 wraz z pracami dodatkowymi (ulepszeniem) pojazdów szynowych serii SA109-007 i SA109-010. Wybrana została jedyna złożona oferta – przez konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon oraz ASO Mieczkowski i Monika Mieczkowska-Arcabowicz Bogamet. Cena zaproponowana przez te firmy to 11.916.240,00 zł brutto. Szacunki Urzędu Marszałkowskiego były wyższe, wynosiły bowiem 12.476.824,00 zł brutto. Konsorcjum zaproponowało też 48 miesięcy gwarancji. Przedmiotowe prace chce wykonać w ciągu 270 dni.

Dwie oferty na P4 podlaskiego EN57AL

Dwie oferty zostały złożone w przetargu na wykonanie czwartego poziomu utrzymania (P4), wraz z pracami dodatkowymi podlaskiego elektrycznego zespołu trakcyjnego EN57AL-1543. Ale tylko jedna mieści się w budżecie zamawiającego.

Oferty złożyli:

1. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon i Serwis Pojazdów Szynowych ASO Mieczkowski z ceną 2.769.880,05 zł brutto;

2. ZNTK Mińsk Mazowiecki z ceną 3.189.759,00 zł brutto.

Pierwsza z nich mieści się w szacunkach Polregio, które zostały określone na poziomie 3.075.000,00 zł brutto.

Bez ofert na P4 śląskich Flirtów

Koleje Śląskie unieważniły przetarg na wykonanie napraw 4. poziomu utrzymania czterech śląskich Flirtów EN75 o numerach 001, 002, 003 i 004. Nikt nie złożył oferty. Zamówienie obejmowało także dostosowaniem systemów elektronicznych do obowiązujących standardów.

Podobne artykuły