Strona główna » Wiadomości » Nowa aplikacja PKP Intercity czeka na weryfikację w sklepach Apple i Android

Nowa aplikacja PKP Intercity czeka na weryfikację w sklepach Apple i Android

MM
Fot. Maciej z Poznania

PKP Intercity stworzyło nową aplikację mobilną, która ma zastąpić dotychczasową aplikację IC Mobile Navigator. Już niedługo trafi w ręce użytkowników. Trwa jej weryfikacja przez właścicieli sklepów z aplikacjami.

W październiku br. informowaliśmy o nowej aplikacji stworzonej przez PKP Intercity. Do końca tego roku PKP Intercity ma udostępnić swoim pasażerom całkowicie nową aplikację mobilną, która zastąpi obecną IC Mobile Navigator. Tak informował członek zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz.

Nowa aplikacja ma łączyć wiele funkcji ułatwiając podróż pociągiem. Chodzi nie tylko o tę podstawową możliwość zakupu biletów,  lecz także możliwe będzie wybranie miejsca ze schematu w elektrycznych zespołach trakcyjnych. Podczas podróży zaś będzie możliwe zamówienie posiłku do wybranego miejsca. Docelowo pojawić się ma także moduł śledzenia pociągów w czasie rzeczywistym, nad którym spółka już pracuje. PKP Intercity chce przekazywać dane o położeniu swoich pociągów tak jak to robi teraz Łódzka Kolej Aglomeracyjna.

W październiku br. przewoźnik udostępnił na swoich stronach regulamin serwisu e-IC oraz nowej aplikacji mobilnej. Tam wówczas pojawiła się informacja, że aplikacja musi uzyskać autoryzację przez sklepy App Store oraz Google play i dopiero wówczas będzie udostępniona użytkownikom.

Tomasz Gontarz w mediach społecznościowych poinformował, że aplikacja jest już w sklepach Google’a i Apple’a, ale trwa jej weryfikacja. Do końca roku zostały dwa dni. Czy do tego czasu zostanie udostępniona użytkownikom? Tego nie wiemy, bo jak tłumaczy członek zarządu PKP Intercity na termin trwania weryfikacji przewoźnik nie ma wpływu.

 

Podobne artykuły