Szkolenia BOBC – wiedza, której potrzebujesz
Blue Ocean Business Consulting Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w doradztwie i realizacji różnorodnych projektów infrastrukturalnych oraz prowadzeniem szkoleń z tego zakresu. Jako zespół mamy bogate doświadczenie zawodowe.
Szkolenia to inwestycje w ludzi, forma doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. Misją Działu Szkoleń BOBC jest wspieranie Państwa w realizacji zadań, które przed Państwem stoją, poprzez transfer wiedzy. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by nasza oferta była dopasowana do Państwa potrzeb i ciągle zmieniającego się rynku. Polecamy Państwu uwadze szkolenia:
1. Komunikacja publiczna dziś i jutro – automatyzacja i informatyzacja – 15.03.2012, Warszawa
2. Zamówienia publiczne – o co chodzi? – 22.03.2012, Warszawa
3. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunikacyjnym – 29.03.2012, Warszawa
4. Skuteczna komunikacja interpersonalna – 03.04.2012, Warszawa
5. Zasady, zakres oraz proces przygotowania Planu Transportowego – 19.04.2012, Warszawa
Jako firma konsultingowa doskonale wiemy, iż uczenie się na własnych błędach jest kosztowne. Dlatego też uważamy, iż niezmiernie cenne jest, by liczni praktycy podzielili się – w sposób zwięzły i konkretny – swoimi doświadczeniami.
Szkolenia odbywają się w salach wykładowych w siedzibie spółki przy ul. Kopernika 30 w Warszawie, w godzinach 9:30-15:30.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu (wraz z materiałami i lunchem) wynosi:
1. 480 PLN + 23% VAT (w przypadku zgłoszenia się na 14 dni przed terminem szkolenia)
2. 599 PLN + 23% VAT (w przypadku zgłoszenia się w terminie krótszym niż 14 dni)
Każda następna osoba zgłoszona z tej samej firmy/instytucji płaci połowę opłaty podstawowej. Zgłoszenia – na załączonym formularzu – prosimy przesyłać na adres poczty elektronicznej: biuro@bobc.pl lub faksem na numer (22) 828 49 93.
Formularz zgłoszeniowy jako plik .DOC Formularz zgłoszeniowy jako plik .PDF
Poniżej przedstawiamy ramowe plany nadchodzących szkoleń.
Zapraszamy do kontaktu z nami!
.