1,1K
PKP PLK działają na linii kolejowej E30. Intensywne prace na odcinku Kraków Główny-Kraków Podłęże są możliwe dzięki codziennym przerwom w kursowaniu pociągów po krakowskiej linii średnicowej.
Trwają prace na Krakowskim Węźle Komunikacyjnym. Dzięki codziennym, kilkugodzinnym przerwom w kursowaniu pociągów na linii średnicowej są możliwe efektywniejsze i szybsze postępy prac między Krakowem Głównym a Podłężem.Prace realizowane są na całej długości kontraktu, czyli ok. 20 km linii.
Prowadzona jest przebudowa wiaduktów i budowa nowych estakad kolejowych w centrum Karkowa. Aby prace jak najmniej utrudniały transport kolejowy w tym rejonie wszelkie kroki w inwestycji konsultowane są z przewoźnikami i zarządcami infrastruktury. Finalnie na trasie Kraków Główn-Kraków Płaszów pociągi będą poruszać się po czterech torach, a między Krakowem Plaszowem a Krakowem Bieżanowem po trzech torach.