Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury, należące do PKP Polskie Linie Kolejowe, otrzymało oferty w przetargu na wykonanie napraw okresowych poziomu 5 dla wagonów.
Zamówienie obejmowało cztery części:
Część 1 to pociąg do transportu odsiewek PTO-200B. Na ten cel zamawiający chciał przeznaczyć 922 500.00 PLN brutto. Ofertę złożyła TABOR Dębica Sp. z o.o., która zaproponowała całkowitą cenę netto 1 005 780,00 PLN, brutto 1 237 109,40 PL. (w tym cena za pracę losowe 393 329,40 PLN brutto)
Cześć 2 to zespół do chemicznego odchwaszczania torów CHOT-50A. Na ten cel zamawiający chciał przeznaczyć 738 000.00 PLN brutto. Ofertę złożył również TABOR Dębica Sp. z o.o., który zaproponował dla tej części całkowitą cenę netto 545 890,00 PLN, brutto 671 444,70 PLN (w tym prace losowe – 283 994,70 PLN brutto).
Część 3 dotyczyła 5 sztuk wagonów typu 401Ka. Na to zadanie PNI chce przeznaczyć kwotę 738 000.00 PLN brutto. Ofertę ponownie złożył TABOR Dębica Sp. z o.o., proponując całkowitą cenę netto 795 920,00 PLN, brutto 978 981,60 PLN (w tym cena za prace losowe 723 756,60 PLN brutto).
Część 4 to naprawy 5 sztuk wagonów typu 412Za, na które zamawiający chce przeznaczyć 492 000.00 PLN brutto (w tym prace losowe 372 068,85 PLN brutto).
W tej części złożone zostały dwie oferty:
- Warsztaty Wagonów Kolejowych Stanisław Jacek Łupiński, które zaproponowały: 505 523,85 PLN brutto oraz 25-miesięczny okres gwarancji;
- TABOR Dębica Sp. z o.o., która złożyła ofertę wartą 532 490,00 złotych netto, 654 962,70 PLN brutto oraz roczny okres gwarancji.
Każde z zadań obejmuje nie tylko naprawy P5, ale także malowania wagonów i pojazdów.
Wagony 401Ka są przebudowane na mieszkalne, zaś wagony 412 Za to platformy do przewozu podkładów kolejowych.
Część podstawowa obejmuje czynności przewidziane w Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU) do wykonania przy naprawie poziomu utrzymania P5, natomiast część losowa naprawę lub wymianę elementów niespełniających wymagań Dokumentacji Systemu Utrzymania lub innych przepisów.