NaKolei.pl WiadomościInfrastruktura PNI wyśle swój specjalny tabor na naprawy P5

PNI wyśle swój specjalny tabor na naprawy P5

Redakcja
Fot. "Tao"

Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury, należące do PKP Polskie Linie Kolejowe, otrzymało oferty w przetargu na wykonanie napraw okresowych poziomu 5 dla wagonów.

Zamówienie obejmowało cztery części:

Część 1 to pociąg do transportu odsiewek PTO-200B. Na ten cel zamawiający chciał przeznaczyć 922 500.00 PLN brutto. Ofertę złożyła TABOR Dębica Sp. z o.o., która zaproponowała całkowitą cenę netto 1 005 780,00 PLN, brutto 1 237 109,40 PL.  (w tym cena za pracę losowe 393 329,40 PLN brutto)

Cześć 2 to zespół do chemicznego odchwaszczania torów CHOT-50A. Na ten cel zamawiający chciał przeznaczyć 738 000.00 PLN brutto. Ofertę złożył również TABOR Dębica Sp. z o.o., który zaproponował dla tej części całkowitą cenę netto 545 890,00 PLN, brutto 671 444,70 PLN (w tym prace losowe – 283 994,70 PLN brutto).

Część 3 dotyczyła 5 sztuk wagonów typu 401Ka. Na to zadanie PNI chce przeznaczyć kwotę 738 000.00 PLN brutto. Ofertę ponownie złożył TABOR Dębica Sp. z o.o., proponując całkowitą cenę netto 795 920,00 PLN, brutto 978 981,60 PLN (w tym cena za prace losowe 723 756,60 PLN brutto).

Część 4 to naprawy 5 sztuk wagonów typu 412Za, na które zamawiający chce przeznaczyć 492 000.00 PLN brutto (w tym prace losowe 372 068,85 PLN brutto).

W tej części złożone zostały dwie oferty:

  1. Warsztaty Wagonów Kolejowych Stanisław Jacek Łupiński, które zaproponowały: 505 523,85 PLN brutto oraz 25-miesięczny okres gwarancji;
  2. TABOR Dębica Sp. z o.o., która złożyła ofertę wartą 532 490,00 złotych netto, 654 962,70 PLN brutto oraz roczny okres gwarancji.

Każde z zadań obejmuje nie tylko naprawy P5, ale także malowania wagonów i pojazdów.

Wagony 401Ka są przebudowane na mieszkalne, zaś wagony 412 Za to platformy do przewozu podkładów kolejowych.

Część podstawowa obejmuje czynności przewidziane w Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU) do wykonania przy naprawie poziomu utrzymania P5, natomiast część losowa naprawę lub wymianę elementów niespełniających wymagań Dokumentacji Systemu Utrzymania lub innych przepisów.

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Rozumiem Polityka prywatności