Jak zapowiadaliśmy wczoraj, dziś, 15 czerwca, POLREGIO i Astarium wznowiło współpracę. W Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii podpisano umowę, która zapowiada powrót sprzedaży biletów przewoźnika na nowoczesną platformę i aplikacje KOLEO.
Umowa POLREGIO i Astarium została podpisana w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii. W podpisaniu umowy wzięli udział Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii, Krzysztof Zgorzelski, prezes zarządu Przewozów Regionalnych, Anna Lenarczyk, członek zarządu, Dyrektor Handlowy oraz dr Michał Wolański, współzałożyciel, prezes zarządu Spółki Astarium.
Jak powiedziała minister Emilewicz: – Mój romans z KOLEO i Przewozami Regionalnymi rozpoczął się 2,5 roku temu. Obserwowałam z bardzo bliska to trudne docieranie się ,,Dawida z Goliatem” – małej spółki technologicznej z dużym, prężnie działającym, ustabilizowanym i znanym na rynku biznesie. To było pewnie spotkanie trudne, wymagało elastyczności i zrozumienia zarówno z jednej, jak i z drugiej strony. Ale muszę powiedzieć, że bardzo się cieszę z tego powodu, że coś, co zapowiedzieliśmy 2 lata temu, uruchamiając program Start in Poland, czyli program, który ma służyć rozwojowi spółek technologicznych w Polsce, dzisiaj materializuje się po raz kolejny.
Krzysztof Zgorzelski: Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania
–Naszym priorytetem jest powszechność oferty i osiągamy ten cel dzięki wsprowadzaniu szerokiej gamy kanałów sprzedaży biletów na pociągi POLREGIO. Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania, bowiem opieranie naszej strategii sprzedaży na wysokiej dostępności oferty przynosi zadowolenie pasażerów i pozytywne efekty biznesowe – powiedział Krzysztof Zgorzelski, Prezes Przewozów Regionalnych. Jak dodał, dla przewoźnika ważne jest zaspokajanie potrzeb również jednostkowych pasażerów, do których dociera w mniejszych, regionalnych obszarach.
Michał Wolański, prezes zarządu Spółki Astarium zaznaczył, że podpisana dziś umowa z POLREGIO to dowód uznania dla projektu i technologii, którą jest KOLEO. Dodał, że wysoka ocena systemu sprzedaży poprzez platformę i aplikacje będzie pozytywnie wpływać również na odbiór przez pasażerów usług i marki POLREGIO. Aplikacja KOLEO jest najwyżej ocenianą aplikacją kolejową w POlsce (4,6/5 w Google Play). Miesięcznie z KOLEO korzysta ponad pół miliona użytkowników.
Już wkrótce, w lipcu, podróżni będą mogli zakupić bilety jednorazowe i okresowe poprzez platformę oraz aplikacje KOLEO. Podczas podróży można okazać bilet na ekranie urządzenia mobilnego lub w formie wydruku.