PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły kolejny przetarg na naprawy P4 taboru. Tym razem wykonawcy szuka Zakład w Tarnowskich Górach.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw:
- wózka motorowego WM-15A o nr fabrycznym 271,
- drezyny hydraulicznej DH-350.11 o nr fabrycznym 10,
- przyczepy wózka motorowego PWM-10 o nr fabrycznym 385,
- przyczepy wózka motorowego PWM-15 o nr fabrycznym 334,
- przyczepy wózka motorowego PWM-15 o nr fabrycznym 221,
- pługu odśnieżnego o nr fabrycznym 041.
W przypadku pięciu pierwszych pojazdów prace trzeba zrealizować w ciągu 40 dni, dla pługu jest to 60 dni.
Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. Każdy musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zrealizował należycie co najmniej 5 usług, których przedmiotem było wykonanie czynności utrzymaniowych pojazdów kolejowych w zakresie co najmniej czwartego poziomu utrzymania (P4) dla następujących typów pojazdów kolejowych, m.in: wózek motorowy typu WM-15A, przyczepa wózka motorowego typu PWM-10, przyczepa wózka motorowego typu PWM-15, pługu odśnieżnego typu 411S, przeprowadzonych zgodnie z dokumentacją DTR i DSU dla poszczególnych typów pojazdów.
Zamawiający nie żąda od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.
Oferty można składać do 11 lutego 2022 r. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena.
Zamawiający wskazał też przypadki unieważnienia postępowanie zakupowe. Nastąpi to jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- nie wpłynęła żadna oferta;
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- dalsze prowadzenie postępowania zakupowego lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego;
- postępowanie zakupowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
- w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu, a wykonawca, który ją złożył uchyla się od zawarcia umowy.