NaKolei.pl WiadomościPrzewozy pasażerskie PKP Intercity prognozuje ponad 50 mln pasażerów na koniec roku. Przewoźnik zachęca do jesiennych podróży [WIDEO]

PKP Intercity prognozuje ponad 50 mln pasażerów na koniec roku. Przewoźnik zachęca do jesiennych podróży [WIDEO]

Redakcja
Fot. PKP Intercity

Po wyjątkowo intensywnym okresie letnim PKP Intercity przewiduje dalsze utrzymanie zwiększonej popularności podróżowania koleją. Najnowsze prognozy wskazują, że 2022 rok spółka zakończy z ponad 50 milionami przewiezionych pasażerów, co będzie oznaczać pobicie wyniku z rekordowego do tej pory 2019 roku.

Ponad 38,6 mln osób, które podróżowały pociągami PKP Intercity od początku roku do końca sierpnia to więcej niż przez cały ubiegły rok, kiedy to z usług przewoźnika skorzystało niecałe 35,7 mln pasażerów. Ostatnie tygodnie pokazują, że koniec wakacji nie był równoznaczny ze znacznym spadkiem frekwencji w pociągach, ta cały czas utrzymuje się na dużo wyższym poziomie niż rok temu. 2022 rok zapowiada się zatem jako rekordowy – przekroczona może zostać granica 50 mln pasażerów.

Cieszymy się, że coraz więcej ludzi wybiera nasze pociągi, co motywuje nas do wytężonej pracy nad dalszym rozwijaniem usług. Zainteresowanie naszą ofertą w ostatnich dniach i tygodniach pokazuje nam, że tegoroczna jesień może być czasem częstych podróży koleją po Polsce. Prognozujemy, że 2022 rok zakończymy z nowym, rekordowym wynikiem przewiezionych pasażerów  – mówi Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity.

Już teraz w sieci zobaczyć można nowy film zachęcający do jesiennych podróży z PKP Intercity. Produkcję można oglądać w kanałach społecznościowych przewoźnika i na portalu YouTube:

Ruszając w dłuższą podróż zawsze mamy jakiś cel wyjazdu – spotkanie rodzinne, sprawy służbowe, odpoczynek czy rozmowę o pracę. Każda podróż jest zatem wstępem do kolejnego wydarzenia. Każdy bilet to szansa na to, aby zacząć nowy rozdział w życiu, co chcieliśmy pokazać w filmie „Milion okazji do napisania swojej historii na nowo”. Już wkrótce przedstawimy naszym pasażerom nową promocję, która z pewnością stworzy okazję do napisania swojej historii na nowo – tłumaczy Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.

Za scenariusz, reżyserię i produkcję filmu odpowiada Łukasz Madziar, a realizację koordynowała agencja Publicis Consultants.

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności