Prawo i przetargi Przewozy pasażerskie Tabor

PKP CARGOTABOR i OLKOL wykonają P4 lokomotyw PKP Intercity

PKP CARGOTABOR i OLKOL wykonają P4 lokomotyw PKP Intercity Fot. Wiki Commons

PKP Intercity opublikowały informację o rozstrzygnięciu przetargu na wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.

Zamówienie było podzielone na trzy części, w pierwszej wybrano ofertę OLKOL Oleśnica, w dwóch kolejnych ofertę PKP CARGOTABOR. Każda obejmuje 16 lokomotyw oraz opcję na 7 kolejnych elektrowozów.

Złożone oferty oceniono według kryteriów:

  1. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najniższą ceną) – waga kryterium 70%;
  2. okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najdłuższym okresem, z tym że okres ten nie mógł być krótszy niż 18 miesięcy) – waga kryterium 10%;
  3. termin wykonania naprawy jednej lokomotywy (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najkrótszym terminem wykonania naprawy jednej lokomotywy, z tym że okres ten nie mógł być dłuższy niż 63 dni kalendarzowe) – waga kryterium 20%.

Biorąc powyższe pod uwagę poszczególne oferty złożone w przetargu oceniono w następujący sposób:

Część 1

1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i Miejskiego Gdańsk:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 63,97 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 2,5 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 14,43 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 80,90 pkt.

2) oferta PKP CARGOTABOR Sp. z o.o.:

a) punkty przyznane z kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 67,50 pkt,

b) punkty przyznane z kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 2,5 pkt,

c) punkty przyznane z kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 90,00 pkt.

3) oferta OLKOL Oleśnica:

a) punkty przyznane z kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 17,60 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 97,60 pkt.

Za najkorzystniejszą wybrana została oferta złożona przez OLKOL Oleśnica.

Część 2

1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i Miejskiego Gdańsk:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 65,45 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 3,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 13,45 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 81,90 pkt.

2) oferta OLKOL Sp. z o.o. Oleśnica:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 66,90 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 13,93 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 90,83 pkt.

3) oferta PKP CARGOTABOR Sp. z o.o.:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 4,17 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 94,17 pkt.

Wybrana została oferta PKP CARGOTABOR.

Część 3

1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i Miejskiego Gdańsk:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 64,11 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 4,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 12,5 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 80,61 pkt.

2) oferta OLKOL Sp. z o.o. Oleśnica:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 61,96 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 91,96 pkt.

3) oferta PKP CARGOTABOR:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 4,33 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 94,33 pkt.

Wybrana została także oferta PKP CARGOTABOR.