PKP Intercity opublikowały informację o rozstrzygnięciu przetargu na wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.
Zamówienie było podzielone na trzy części, w pierwszej wybrano ofertę OLKOL Oleśnica, w dwóch kolejnych ofertę PKP CARGOTABOR. Każda obejmuje 16 lokomotyw oraz opcję na 7 kolejnych elektrowozów.
Złożone oferty oceniono według kryteriów:
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najniższą ceną) – waga kryterium 70%;
- okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najdłuższym okresem, z tym że okres ten nie mógł być krótszy niż 18 miesięcy) – waga kryterium 10%;
- termin wykonania naprawy jednej lokomotywy (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najkrótszym terminem wykonania naprawy jednej lokomotywy, z tym że okres ten nie mógł być dłuższy niż 63 dni kalendarzowe) – waga kryterium 20%.
Biorąc powyższe pod uwagę poszczególne oferty złożone w przetargu oceniono w następujący sposób:
Część 1
1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i Miejskiego Gdańsk:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 63,97 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 2,5 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 14,43 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 80,90 pkt.
2) oferta PKP CARGOTABOR Sp. z o.o.:
a) punkty przyznane z kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 67,50 pkt,
b) punkty przyznane z kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 2,5 pkt,
c) punkty przyznane z kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 90,00 pkt.
3) oferta OLKOL Oleśnica:
a) punkty przyznane z kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 17,60 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 97,60 pkt.
Za najkorzystniejszą wybrana została oferta złożona przez OLKOL Oleśnica.
Część 2
1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i Miejskiego Gdańsk:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 65,45 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 3,00 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 13,45 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 81,90 pkt.
2) oferta OLKOL Sp. z o.o. Oleśnica:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 66,90 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 13,93 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 90,83 pkt.
3) oferta PKP CARGOTABOR Sp. z o.o.:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 4,17 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 94,17 pkt.
Wybrana została oferta PKP CARGOTABOR.
Część 3
1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i Miejskiego Gdańsk:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 64,11 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 4,00 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 12,5 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 80,61 pkt.
2) oferta OLKOL Sp. z o.o. Oleśnica:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 61,96 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 91,96 pkt.
3) oferta PKP CARGOTABOR:
a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizację przedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,
b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanej naprawie – 4,33 pkt,
c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – 20,00 pkt,
– łączna liczba przyznanych punktów – 94,33 pkt.
Wybrana została także oferta PKP CARGOTABOR.