NaKolei.pl WiadomościPrawo i przetargi Pesa Mińsk Mazowiecki zajmie się naprawami lokomotyw EP09. PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg

Pesa Mińsk Mazowiecki zajmie się naprawami lokomotyw EP09. PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg

Redakcja
Fot. Ilostan Pojazdów Trakcyjnych / Xycron

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na wykonanie napraw okresowych P4 15 lokomotyw elektrycznych serii EP09. Wygrała go PESA Mińsk Mazowiecki.

W przetargu złożone zostały dwie oferty:

  1. PESA Mińsk Mazowiecki S.A. – cena 33.543.668,25 zł brutto/49.197.380,10 zł brutto z opcją, termin realizacji 70 dni oraz gwarancja 22 miesięcy. Oferta została oceniona na 100 pkt, z czego 70 pkt w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, 20 pkt w kryterium terminu wykonania naprawy okresowej P4 jednej lokomotywy oraz 10 pkt w kryterium okresu rękojmi i gwarancji na prawidłową pracę lokomotywy po wykonanej naprawie.
  2. Konsorcjum COMPREMUM S.A. oraz TRANSTRAIN sp. z o.o. – cena 42.663.695,87 zł brutto/62.573.420,61 zł z opcją, termin realizacji 70 dni oraz gwarancja 21 miesięcy. Oferta została oceniona na 84,59 pkt, z czego 55,04 pkt w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, 20 pkt w kryterium terminu wykonania naprawy okresowej P4 jednej lokomotywy oraz 9,55 pkt w kryterium okresu rękojmi i gwarancji na prawidłową pracę lokomotywy po wykonanej naprawie.

Kryteriami oceny ofert w postępowaniu były:

  1. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najniższą ceną) – waga 70,00 pkt,
  2. termin wykonania naprawy okresowej P4 jednej lokomotywy (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najkrótszym terminem, z tym, że termin ten nie mógł być dłuższy niż 70 dni kalendarzowych) – waga 20,00 pkt,
  3. okres rękojmi i gwarancji na prawidłową pracę lokomotywy po wykonanej naprawie (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najdłuższym okresem, z tym, że okres ten nie mógł być krótszy niż 21 miesięcy) – waga 10,00 pkt.

PKP Intercity na realizację zadania chciały przeznaczyć kwotę:

  • brutto 43 875 321,04 zł – z prawem opcji;
  • brutto 29 914 991,62 zł – bez prawa opcji.

Prawo opcji polega na możliwości wykonania napraw okresowych P4 dodatkowych 7 lokomotyw elektrycznych serii EP09. Zakres naprawy lokomotyw objętych prawem opcji będzie taki sam, jak w zamówieniu podstawowym.

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności