PKP Intercity w ramach ujednoliconego modelu sprzedaży agencyjnej planuje sprzedawać swoje bilety we współpracy z mPay i e-podróżnikiem. Trwają też rozmowy z Koleo.
Przewoźnik dalekobieżny poinformował, że jeszcze w maju bilety na pociągi PKP Intercity będą dostępne w aplikacji mPay oraz za pośrednictwem portalu e-podróżnik. To efekt stworzenia i udostępnienia ujednoliconego modelu sprzedaży agencyjnej. Tym samym przewoźnik rozszerza kanały sprzedaży swoich biletów. Pisaliśmy już o tym w lutym br. Więcej przeczytasz tutaj.
Jak podkreślał Tomasz Gontarz, Członek Zarządu spółki, celem działań przewoźnika jest umożliwienie sprzedaży biletów na połączenia dalekobieżne w ramach jednolitych zasad, co pozwala na zachowanie maksymalnie obiektywnych kryteriów współpracy. Uspójnienie zasad przynosi pierwsze efekty. Trwają rozmowy z Koleo o udostępnieniu sprzedaży biletów za pośrednictwem tego portalu, o co wielokrotnie wnioskowali miłośnicy kolei i pasażerowie.