Strona główna » Wiadomości » Tabor » LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S.A. szuka wykonawcy remontów i przeglądów wagonów

LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S.A. szuka wykonawcy remontów i przeglądów wagonów

MM
Fot. Paweł Okrzesik

LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S.A. ogłosiła przetarg na remont wagonów towarowych. Jego przedmiotem są następujące pojazdy:

  1. węglarki serii Eaos typu: 464W produkcji Fabryki Wagonów „ARAD” w Rumunii,
  2. platformy serii Res typu: 452Z produkcji ZPNTMiU „Tabor” M. Dybowski Sp. j. oraz 453Z również produkcji ZPNTMiU „Tabor” M. Dybowski Sp.j.

Termin realizacji zamówienia określono od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.

Oferty w przetargu można składać do 10 stycznia 2022 r. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena.

Realizacja usługi będzie wykonywana każdorazowo na podstawie zamówień, składanych wykonawcy przez zamawiającego. Stąd też w przetargu nie została wskazana konkretna liczba wagonów, które mają trafić do naprawy. Każdorazowe zamówienie zawierać będzie określenie ilości wagonów przekazywanych do naprawy bądź przeglądu technicznego, typów i numerów wagonów będących przedmiotem danej naprawy/przeglądu, a także rodzaju zlecanej usługi, tj. naprawa bądź przegląd techniczny.

Wiadomo natomiast, że wagony do naprawy bądź przeglądu technicznego mogą być przekazywane wykonawcy w partiach (min. 10 sztuk – dotyczy wagonów serii Eaos, max. 4 sztuki – dotyczy wagonów serii Res) za wyjątkiem napraw bieżących i poawaryjnych, w ramach, których ilość wagonów będzie przekazywana zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji:

  • dla naprawy rewizyjnej P4 wagonów towarowych węglarek serii Eaos – 36 miesięcy,
  • dla przeglądu okresowego P3 wagonów towarowych węglarek serii Eaos – 36 miesięcy,
  • dla naprawy rewizyjnej P4 wagonów towarowych platform serii Res – 36 miesięcy,
  • dla przeglądu okresowego P3 wagonów towarowych platform serii Res – 36 miesięcy,
  • dla naprawy bieżącej – do dnia poprzedzającego termin naprawy okresowej, określonego w karcie gwarancyjnej po wykonanej naprawie rewizyjnej/przeglądzie okresowym,
  • dla naprawy poawaryjnej – do dnia poprzedzającego termin naprawy okresowej, określonego w karcie gwarancyjnej po wykonanej naprawie rewizyjnej/przeglądzie okresowym.

 

Podobne artykuły