NaKolei.pl Bez kategorii Kolejny przetarg w ramach rządowego programu przystankowego

Kolejny przetarg w ramach rządowego programu przystankowego

MM
Przystanek Berejów. Fot. PKP PLK S.A.

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły kolejny przetarg w ramach Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025. Tym razem obejmuje on realizację zadania na przystanku Rokitno, zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia – Kunowice, na odcinku Warszawa Gołąbki – Bednary, w km 26,340-26,540. Budowa prowadzona będzie w systemie „projekt i budowa”.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa dwóch nowych jednokrawędziowych peronów wraz z wykonaniem odwodnienia, dojść do peronów od strony istniejącego przejazdu, montażu elementów małej architektury na peronach i dojściach (wiaty peronowe, ogrodzenia, oznakowanie stałe, gabloty na rozkład jazdy, ławki, kosze na śmieci, itp.), instalacji komputerowego systemu samoczynnej sygnalizacji przejazdowej jak do kat. „B” bez powiązania w urządzeniach stacyjnych w oparciu o liczniki osi z zastosowaniem rejestratora zdarzeń eksploatacyjnych i urządzeń zdalnej kontroli UZK na przejeździe w km 26,340 (w ciągu drogi 720) wraz z zabezpieczeniem ww. przejazdu tarczami ostrzegawczymi przejazdowymi TOP z obu stron przejazdu, przebudowy sieci trakcyjnej, usunięcia kolizji energetycznych z infrastrukturą obcą i linią kablową SN (między innymi skablowanie linii napowietrznej LPN własności PKP Energetyka – przęsło przechodzące nad drogą krzyżującą się z linią kolejową (przejazdem) oraz usunięcie kolizji z linią kablową SN zlokalizowaną od stronu toru nr 2) oraz innymi niezbędnymi robotami w branżach towarzyszących, a także wymianą nawierzchni torowej i warstwy ochronnej podtorza wraz z budową odwodnienia torowiska na przejeździe dwutorowej linii kolejowej nr 3 na odcinku od km 26,240 do km 26,640 wraz z wymianą nawierzchni przejazdu z płyt „Mirosław” na nawierzchnię z płyt małogabarytowych gumowych.

Oferty w przetargu można składać do 14 grudnia 2021 r. O wyborze wykonawcy zadecyduje cena.

Każdy wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie:

1) minimum 2 roboty w zakresie wymiany, budowy, naprawy nawierzchni kolejowej oraz nawierzchni przejazdów kolejowych, o wartości łącznej minimum 2 000 000,00 złotych netto;

2) minimum 2 roboty w zakresie wymiany, budowy, naprawy budowli kolejowych – perony, o wartości łącznej minimum 2 000 000,00 złotych netto lub minimum 2 roboty w zakresie remontu, budowy, naprawy budynków i budowli kolejowych – budynki, o wartości łącznej minimum 4 000 000,00 złotych netto.

Wymagane jest wadium w wysokości 290 000,00 PLN.

Więcej o ww. programie przeczytasz tu.

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności