
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły duży przetarg na wykonanie napraw pojazdów kolejowych z zakresu poziomu utrzymania P4 i P5 w 2021 r. Łącznie zamówienie obejmuje 21 pojazdów, z czego 19 trafi na naprawy P4, a dwa na P5.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy nw. pojazdów kolejowych:
Poziom utrzymania P4:
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-15 o nr fabrycznym 153
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-15 o nr fabrycznym 194
- Wózek motorowy typu WM-15A o nr fabrycznym 249
- Wózek motorowy typu WM-15A o nr fabrycznym 90
- Przyczepa wózka motorowego typu PP-W-01 o nr fabrycznym 367
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 o nr fabrycznym 1389
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 o nr fabrycznym 1390
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 o nr fabrycznym 1474
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 o nr fabrycznym 1566
- Przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 o nr fabrycznym 1789
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu pocztowego 304Ca typu 304Ca o nr fabrycznym 4660
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 204Z o nr fabrycznym 6788
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 204Z o nr fabrycznym 6800
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 204Z o nr fabrycznym 6802
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 204Z o nr fabrycznym 6804
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 4Z o nr fabrycznym 46902
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 4Z o nr fabrycznym 52149
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 4Z o nr fabrycznym 53295
- Wagon techniczno-gospodarczy zaadaptowany z wagonu platformy typu 4Z o nr fabrycznym 54173
Poziom utrzymania P5:
- Wózek motorowy typu WMB-10 nr fabryczny 43
- Wózek motorowy typu WMB-10 nr fabryczny 219.
Oferty w przetargu można składać do 10 lutego 2021 roku. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena. Od oferentów wymagane jest wadium w wysokości 35.000 zł.
W ramach prac utrzymania poziomu P4 i P5 pojazdy kolejowe należy pomalować zgodnie z obowiązującą kolorystyką w PKP PLK i oznakować zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych. Należy również wyposażyć je w elementy odblaskowe poprawiające ich widoczność poprzez zastosowanie samoprzylepnych, homologowanych taśm odblaskowych.
Wszystkie prace powinny zostać zrealizowane do dnia 31 października 2021 r. Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji.
Wszystkie pojazdy pracują w Dolnośląskim Zakładzie PKP PLK.