Budimex zakończył prace na peronach stacji Warszawa Zachodnia zgodnie z planem, pomimo napotkanych trudności i braku pełnej funkcjonalności wyświetlaczy informacji pasażerskiej.
Budimex, firma odpowiedzialna za modernizację peronów stacji Warszawa Zachodnia, dołożył wszelkich starań, aby udostępnić perony pasażerom w terminie czerwcowej zmiany rozkładu jazdy, spełniając oczekiwania Polskich Linii Kolejowych.
Pomimo licznych nieprzewidzianych sytuacji, które pojawiły się w trakcie realizacji prac, ambitny termin został dotrzymany.
Napotkane trudności
W trakcie prac budowlanych odkryto przeszkody w gruncie, które nie były uwzględnione w archiwalnej dokumentacji. Były one związane z rozbiórką starego przejścia podziemnego.
Konieczne było dostosowanie technologii robót do nowych warunków, co stanowiło dodatkowe wyzwanie.
Bezpieczeństwo i dostępność
Pomimo tych trudności, stacja Warszawa Zachodnia przez cały czas realizacji prac pozostawała dostępna dla pasażerów. Priorytetem była dbałość o bezpieczeństwo osób poruszających się po stacji.
Pełna funkcjonalność wyświetlaczy
Obecnie wszystkie wyświetlacze peronowe na nowo oddanych peronach stacji Warszawa Zachodnia zostały uruchomione, co zapewnia pełną funkcjonalność systemu informacji pasażerskiej.