Kolej jest dla ludzi Przewozy pasażerskie

Punkt Rzeczy Znalezionych SKM Trójmiasto w Internecie

Punkt Rzeczy Znalezionych SKM Trójmiasto w Internecie fot. SKM Trójmiasto

Punkt Rzeczy Znalezionych SKM Trójmiasto funkcjonuje przez stronę internetową. Dzięki specjalnej liście przyspieszy się proces odnajdywania rzeczy zagubionych podczas podróży.

W celu pomocy w sprawnym odnajdywaniu zaginionych podczas podróży rzeczy Punkt Rzeczy Znalezionych SKM Trójmiasto działa przez stronę internetową przewoźnika. Pasażerowie często piszą do przewoźnika na facebooku z prośbą o publikowanie ogłoszeń o zgubie na portalu społecznościowym. By ułatwić proces odnajdywania swoich rzeczy zagubionych podczas podróży SKM Trójmiasto zaprasza na swoją stronę internetową. Tam należy wypełnić specjalny formularz. Dołączymy wtedy do listy, według której potencjalny znalazca naszej zguby może dotrzeć do właściciela. Funkcja ta jest idealna dla osób, które nie posiadają kont na facebooku, a jest tych osób nadal dużo. To również spore uporządkowanie informacji, które na facebooku nie zawsze są przejrzyste. Przewoźnik działający przez kilka kanałów komunikacyjnych i informacyjnych wychodzi naprzeciw wszystkim podróżnym – i tym zaprzyjaźnionym z technologią (facebook, formularz na stronie) i tym lubiącym załatwiać sprawy bardziej osobiście, tradycyjnie (dzwoniąc lub e-mailując).

Zakładka dla internetowego Punktu znajduje się pod linkiem: http://www.skm.pkp.pl/dla-pasazera/zgubione-i-odnalezione/?lostfound%5Bcp%5D=1

W sprawie zguby można zadzwonić bezpośrednio do Punktu Rzeczy Znalezionych pod nr tel. 58 721 28 16 w dniach pon.-pt.: godz. 7.30-14.30, bądź pisać na adres e-mail: biurorz@skm.pkp.pl