Pasażerowie Kolei Śląskich mieli rano problemy z odbieraniem biletów zakupionych przez aplikację mobilną Kaeśka. Powód? Problemy z zatwierdzaniem płatności przez operatora Autopay.
Przewoźnik tłumaczył, że ta sytuacja była od niego niezależna. Problemy zgłosił operator płatności. Sytuacja dość szybko została opanowana i powróciły funkcjonalności aplikacji.
Koleje Śląskie informują, że każdy z użytkowników Kaeśki, który nie otrzymał biletu po jego opłaceniu, może przesłać reklamację na adres: skargi@kolejeslaskie.pl. Pasażer może też wypełnić gotowy formularz zamieszczony na stronie internetowej KŚ: https://www.kolejeslaskie.com/formularz-zgloszeniowy/
Dzięki aplikacji mobilnej Kaeśka pasażerowie Kolei Śląskich kupują bilety na przejazdy lub je zwracają. Generują także faktury i dokonują zwrotów niewykorzystanych biletów. Mogą również wyszukać konkretne połączenia kolejowe – te bezpośrednie i te z przesiadkami. Aplikacja obejmuje linie Zastępczej Komunikacji Autobusowej, jeśli na jakimś odcinku są one wprowadzone.
Koleje Śląskie przypominają, że cały czas obowiązuje rabat 30% przy zakupie wybranych biletów, ale oferta „Testuj z Nami” jest limitowana.