1,5K
Cztery oferty zostały złożone w przetargu na wykonanie czynności z zakresu utrzymania naprawczego wg czwartego poziomu utrzymania (PU4) w pojeździe szynowym typu 223M − SA139-003. Skład ten stanowi własność Województwa Lubuskiego, a jego użytkownikiem jest Polregio.
Oferty złożyli:
- Seluch Polska Sp. z o.o. z ceną 4 150 000,00 zł, terminem wykonania – 100 dni roboczych oraz gwarancją – 24 miesiące;
- Public Transport Service Sp. z o.o. z ceną 4 022 100,00 zł, terminem wykonania – 50 dni roboczych oraz gwarancją – 24 miesiące;
- CSI INVEST Sp. z o.o. z ceną 6 273 000,00 zł, terminem wykonania – 100 dni roboczych oraz gwarancją – 24 miesiące;
- Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z ceną 4 200 000,00 zł, terminem wykonania – 75 dni roboczych oraz gwarancją – 24 miesiące.
Tylko jedna oferta mieści się w budżecie zamawiającego. Maksymalna kwota brutto, jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia to 4 100 000,00 zł. Tylko zatem Public Transport Service zmieścił się w tej kwocie.
Złożone oferty będą oceniane według kryteriów: Termin wykonania usługi – Waga: 35,00, Okres udzielonej gwarancji – Waga: 5,00 oraz Cena – Waga: 60,00. Link SA139-003 został wyprodukowany przez PESĘ w 2013 r. i dostarczony w ramach umowy, obejmującej cztery pojazdy spalinowe. Co ciekawe, w przetargu zabrakło oferty Pesy Bydgoszcz, a dokładniej Pesy Mińsk Mazowiecki. Zazwyczaj producent jest zainteresowany prowadzeniem napraw swojego taboru.