NaKolei.pl WiadomościInfrastruktura 73 wagony PNI do naprawy. Umowy podpisane

73 wagony PNI do naprawy. Umowy podpisane

Redakcja
Fot. PKP PLK S.A.

Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury podpisało umowy na wykonanie napraw okresowych poziomu P4 i P5 łącznie 73 wagonów, w tym P4 i P5 dla 70 sztuk wagonów samowyładowczych typu 411V z odmianą 411Vb oraz P5 dla 3 sztuk wagonów platform typu 412Za.

Zamówienie zostało podzielone na cztery części, a wszystkie umowy zostały podpisane 30 czerwca 2020 roku. Oto szczegóły.

Część 1 obejmowała naprawy poziomu P5 dla 24 sztuk wagonów samowyładowczych typu 411V z odmianą 411Vb. Zostaną one wykonane przez Warsztaty Wagonów Kolejowych Stanisław Jacek Łupiński z Łap. Wartość umowy to 1 188 310.00 PLN netto.

Część 2 dotyczyła naprawy poziomu P5 dla 23 sztuk wagonów samowyładowczych typu 411V z odmianą 411Vb. Te prace zostaną również wykonane przez Warsztaty Wagonów Kolejowych Stanisław Jacek Łupiński z Łap. Wartość umowy to 1 165 210.00 PLN netto.

Część 3 obejmowała naprawy poziomu P5 dla 20 sztuk i P4 3 sztuk wagonów samowyładowczych typu 411V z odmianą 411Vb. Trafią one również do Łap, a konkretnie do Warsztatów Wagonów Kolejowych Stanisław Jacek Łupiński. Za te prace trzeba będzie zapłacić 1 151 210.00 PLN netto.

I wreszcie część 4, która dotyczyła napraw poziomu P5 dla 3 sztuk wagonów platform typu 412Za. Te prace zostaną zrealizowane przez Tabor Dębica sp. z o.o. Wartość umowy to 241 560.00 PLN netto.

Przypomnijmy, że spółka Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury należące do PKP Polskie Linie Kolejowe, zajmuje się remontem i modernizacją infrastruktury kolejowej wraz z obiektami towarzyszącymi oraz bieżącym utrzymaniem infrastruktury. Ponadto świadczy usługi wynajmu maszyn torowych i budowlanych oraz pojazdów szynowych. Wagony, o których mowa powyżej są wykorzystywane w bieżącej działalności Spółki.

Wagony 411V i pochodne są przeznaczone do przewozu oraz układania tłucznia podczas remontów i modernizacji infrastruktury kolejowej. Układanie podsypki odbywa się podczas jazdy z niewielką prędkością (3-5 km/h), po pneumatycznym opuszczeniu dozatora do żądanego poziomu i otwarciu klap wyładowczych.

Wagony 412Za to platformy, które można wykorzystać do przewozu dłużyn.

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Rozumiem Polityka prywatności