Strona główna » Wiadomości » Kolejna awaria PKP Intercity. Podróżni musieli radzić sobie bez e-biletów

Kolejna awaria PKP Intercity. Podróżni musieli radzić sobie bez e-biletów

Redakcja
Fot. Ilostan Pojazdów Trakcyjnych / Stanisław

Dzisiaj, 6 grudnia, od godzin porannych podróżni korzystający z systemu biletowego PKP Intercity napotkali na poważne utrudnienia. Między 8:50 a 9:40 doszło do awarii systemu sprzedaży biletów, uniemożliwiającej zakup i pobranie biletów zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę internetową ebilet.intercity.pl. Awaria zmusiła podróżnych do korzystania z kas biletowych lub zakupu biletów bezpośrednio u konduktorów.

Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP Intercity, poinformował portal TVP.Info, że nad rozwiązaniem problemu intensywnie pracował dział IT, dzięki czemu system zaczął działać normalnie. Osoby, które zakupiły bilety online, ale nie zdążyły ich pobrać, musiały kupić nowe i zgłosić reklamację w celu odzyskania kosztów.

To nie pierwszy przypadek, kiedy podróżni musieli mierzyć się z problemami systemu biletowego PKP Intercity. 24 października 2024 roku doszło do awarii sieci, która sparaliżowała zakup biletów nie tylko online, ale również w kasach biletowych.  Awarię udało się usunąć dopiero wieczorem, co ukazało pilną potrzebę modernizacji przestarzałego systemu.

 

 

 

Podobne artykuły