Strona główna » Wiadomości » Konferencje i spotkania » Jak targi transportowe wpływają na rozwój firm z sektora MŚP?

Jak targi transportowe wpływają na rozwój firm z sektora MŚP?

Artykuł sponsorowany

Redakcja

Targi TransLogistica Poland to idealne narzędzie do kreowania profesjonalnego i wiarygodnego wizerunku dla każdej firmy z sektora TSL. Co szczególnie ważne, tego rodzaju wydarzenia są świetnym rozwiązaniem dla małych i średnich firm, które nie dysponują rozbudowanym budżetem, ale wciąż poszukują nowych kontrahentów. W dzisiejszym artykule udowadniamy, że udział w targach transportowych przyczynia się do ekspansji biznesu!

Dotarcie do nowych klientów

Jak wynika z opublikowanych danych, tytułowe targi TSL w Warszawie przyciągnęły w ubiegłym roku aż 12000 uczestników i ponad 400 wystawców. Co szczególnie ważne niemal połowa osób reprezentowała firmy zatrudniające do 49 pracowników. Są to zatem idealne warunki do nawiązania nowych, długofalowych relacji biznesowych.

Przestawione statystyki pokazują, że ponad 70% wszystkich ankietowanych interesuje się obszarem transportu drogowego, morskiego, kolejowego lub lotniczego. Do pozostałych obszarów zalicza się również spedycja, logistyka, magazynowanie, a także zintegrowane usługi logistyczne. Ich zakres jest więc naprawdę rozbudowany, a wystawcy mają pewność dotarcia do potencjalnych klientów, a nie przypadkowych osób.

Rozwój

TransLogistica Poland to także doskonała okazja do rozwoju, pozyskiwania nowej wiedzy i zdobywania praktycznych kompetencji. Udział w licznych debatach, panelach dyskusyjnych oraz warsztatach branżowych pozwala zdobyć wiedzę w zakresie pionierskich rozwiązań i innowacji podczas codziennej pracy. Uczestnicy mają możliwość poznania zbliżających się trendów, tworząc przewagę konkurencyjną na każdym kroku funkcjonowania.

Kreowanie marki

Kolejna odpowiedź na pytanie, dlaczego warto wziąć udział w targach TransLogistica Poland, odnosi się do niezwykle ważnej kwestii świadomego budowania marki osobistej. Targi transportowe stały się miejscem spotkań dla nowoczesnych i profesjonalnych firm sektora logistycznego, które pragną podkreślić, iż rozwój jest dla nich kluczowy.

W konsekwencji, udział w targach branżowych buduje zaufanie do marki oraz wiarygodność, która jest obecnie jednym z podstawowych kryteriów wyboru najlepszego partnera handlowego. Wystawienie firmowego stanowiska staje się skutecznym sposobem na wzrost rozpoznawalności i nawiązanie nowych relacji.

Promocja

Finalnym elementem, który ma bezpośredni wpływ na systematyczny, ale wyraźny rozwój przedsiębiorstwa, jest promocja. Każdy biznes, niezależnie od skali funkcjonowania lub sektora działalności, potrzebuje odpowiednich działań marketingowych, aby wyróżnić się spośród licznej konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych kontrahentów.

W rezultacie, małe i średnie firmy otrzymują szereg narzędzi do zaprezentowania swych usług, wykorzystując między innymi wszelkiego rodzaju prezentacje multimedialne, materiały promocyjne, ale przede wszystkim – bezpośredni dialog. Taka strategia pozwala zdobyć kontakt do lokalnych klientów, ale również międzynarodowych korporacji, które poszukują swoich przedstawicieli na nowych rynkach.

Co więcej, promocja podczas targów transportowych może bazować na zasobach mediów branżowych, które są nieodłącznym ogniwem tak specjalistycznych spotkań. Nawet małe lub średnie przedsiębiorstwo może zyskać ogólnopolski rozgłos, bez nadmiernego obciążenia firmowego budżetu. Targi TransLogistica Poland są odzwierciedleniem przyszłości branży logistycznej, a jednocześnie fantastyczną okazją do dalszego wzrostu!

 

Podobne artykuły