Nowa funkcjonalność w aplikacji KOLEO. Użytkownicy urządzeń Apple (iPhone, iPad, Apple Watch) mogą dodawać swoje bilety PKP Intercity do Apple Wallet.
Największy niezależny sprzedawca biletów kolejowych w Polsce pod koniec lutego ogłosił milion sprzedanych biletów PKP Intercity! KOLEO nie zwalnia tempa i już w połowie marca wprowadza kolejne wygodne rozwiązanie dla swoich użytkowników.
Przechowywanie biletów w Apple Wallet jest wygodne i praktyczne. Podczas podróży użytkownik ma wszystko w jednym miejscu i zawsze pod ręką. Możliwość dodawania biletów jest dostępna nie tylko na iPhone, ale również na urządzaniach takich jak Apple Watch czy iPad.
Podczas kontroli biletów wystarczy pokazać ekran z kodem 2D biletu na jednym z kompatybilnych z Apple Wallet urządzeń Apple. Podróżujący mogą udostępniać karty pokładowe między sobą, co może okazać się bardzo pomocne i wygodne podczas wspólnego planowania podróży.
Cieszymy się, że możemy udostępnić w KOLEO bilety PKP Intercity w Apple Wallet – rozwiązaniu długo wyczekiwanemu przez użytkowników sprzętów Apple. Pracujemy nad rozszerzeniem dostępności tego rozwiązania u kolejnych przewoźników. – powiedział Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO.
Dodanie biletu do Apple Wallet jest bardzo proste, wystarczy wybrać opcję “Dodaj do Apple Wallet” po zakupie biletu w aplikacji. Telefon automatycznie umieści kartę pokładową w portfelu na urządzeniu Apple i przyporządkuje ją do odpowiedniej kategorii.
Zakup biletów w KOLEO możliwy jest do kilku minut przed rozkładową godziną odjazdu pociągu.
Płatność za bilety w aplikacji KOLEO jest możliwym kontem KOLEO (konto przedpłacone), Apple Pay, kartą płatniczą lub Blikiem.