Zakończyła się przebudowa stacji kolejowej w Jaworzynie Śląskiej – inwestycja kosztowała 17 mln złotych.
Remont stacji Jaworzyna Śląska: Za te pieniądze przebudowano, podwyższono perony, które uzyskały nową nawierzchnię. Teraz podróżnym jest łatwiej wsiąść do pociągów. Odnowione zostały także wiaty i oświetlenie, na peronie postawiono nowe ławki, tablice informacyjne. Zaś osoby z ograniczoną mobilnością i podróżni z cięższym bagażem mogą skorzystać z nowych wind zbudowanych przy peronach nr 1 i nr 3. Ponadto odnawiany jest tunel dla pieszych.
Ponadto wykonawca wyremontował tory, zmodernizowano zwłaszcza fragment nad tunelem dla pasażerów, aby mogły sprawnie i bezpiecznie przejeżdżać przez stację ciężkie pociągi towarowe.
Sam tunel zaś jest odnawiany i będzie też przedłużany, aby połączyć dwie części miasta: piesi bezpiecznie przejdą pod stacją lub dostaną się do pociągów. Obecnie przygotowywana jest dokumentacja, a same prace, wraz z przebudową środkowego peronu nr 2, przewidziane są w latach 2018 – 2019.
PKP Polskie Linie Kolejowe informują, że Jaworzyna to jeden z etapów modernizacji linii kolejowych na trasie Wrocław – Jelenia Góra. Przebudowano dotąd m.in. peron na stacji Wrocław Zachodni oraz tor na szlaku Wrocław Grabiszyn – Smolec. Trwa zaś przebudowa stacji Wałbrzych Szczawienko. Ponadto zmodernizowana zostanie stacja w Świebodzicach i zaplanowana jest budowa nowego przystanku Wałbrzych Śródmieście. Wszystkie prace mają potrwać do 2020 roku, a w 2017 roku na modernizację trasy Wrocław – Jelenia Góra wydano prawie 85 mln zł.