Stadler wyprodukuje osiem hybrydowych zespołów trakcyjnych do obsługi ruchu na wąskotorowej linii w Prowansji, na południu Francji
Dwuwagonowe pociągi będą woziły pasażerów na trasie między Niceą a Digne-les-Bains. Jest to linia kolejowa o szerokości 1000 mm i liczy około 150 km. Nowe składy będą wyposażone w napęd w technologii akumulatorowej, co zmniejsza emisję CO2 nawet o 77% w stosunku do obecnie używanych pociągów z silnikami dieslowskimi. Osiem nowych pociągów zastąpi właśnie składy starszej generacji, które przewoźnik stopniowa wycofa z użytku. Pociągi te generują bowiem zbyt wysokie koszty, a ponadto wkrótce zakończy się ich okres eksploatacji.
Pojazdy trafia do floty spółki kolejowej Prowansji (Chemins de fer de Provence -CP). W Nicei CP buduje stację ładowania akumulatorów. Nowe pociągi mają 40 metrów długości i zabiorą na pokład około 180 pasażerów. Stadler wybuduje je w swoim zakładzie w Bussnang, w Szwajcarii. Jest tro jedno z największych zamówień dla Szwajcarów ze strony Francji na pociągi na linie wąskotorowe.