Strona główna » Wiadomości » Przewozy pasażerskie » Superbrands z tytułami dla PKP Intercity

Superbrands z tytułami dla PKP Intercity

Redakcja

PKP Intercity zdobyło wyróżnienie międzynarodowej, niezależnej  organizacji Superbrands. W kategorii ,,Podróże” Spółka zdobyła aż dwa certyfikaty.

Przewoźnik otrzymał dwa tytuły: Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/17. Organizacja wyróżnia w ten sposób najsilniejsze marki na rynku na podstawie opinii konsumentów.

PKP Intercity zostało wyróżnione zarówno jako spółka doceniana i polecana innym przez osoby korzystające z jej usług jak również jako prężnie działająca marka rodzima działająca na terenie swojego kraju.

Badanie konsumenckie w edycji 2016/2017 przeprowadzono na próbie ponad 15 tysięcy respondentów. Badanie zrealizował instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Tytuł przyznany zostaje na podstawie opinii konsumentów i decyzji eksperckiej Rady Marek.

W 2016 roku z usług przewoźnika skorzystało 38,5 mln klientów, czyli o 7,3 mln pasażerów więcej niż rok wcześniej. Spółka obecnie zamierza skupić się na rozwoju obszaru sprzedaży oraz obsługi klienta, a także na poszerzeniu oferty biletowej.

Superbrands nie tylko wyróżnia marki na podstawie opinii konsumentów, ale również wspiera ich rozwój. W Polsce ma to miejsce od 12 lat.

 

 

Podobne artykuły