NaKolei.pl WiadomościInfrastruktura Stacja Świdnica Miasto do modernizacji. PKP PLK ogłosiły przetarg w ramach projektu digitalizacji infrastruktury

Stacja Świdnica Miasto do modernizacji. PKP PLK ogłosiły przetarg w ramach projektu digitalizacji infrastruktury

Redakcja
Fot. Wiki Commons

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Modernizacja stacji Świdnica Miasto” w ramach projektu „Digitalizacja infrastruktury kolejowej poprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów etap 3”.

Zakres rzeczowy robót branży automatyki obejmuje: dostawę i zabudowę kompletnego systemu srk z awaryjnym zasilaniem zabudowanego w kontenerach technicznych; dostawę i zabudowę nowoczesnych napędów zwrotnicowych na eksploatowanych rozjazdach wraz z wymianą elementów rozjazdów niezbędnych do prawidłowego ich podłączania; dostawę i zabudowę nowoczesnych wykolejnic wraz napędami; zabudowę nowych sygnalizatorów wysokich i niskich; zabudowę układowej kontroli niezbędności torów i rozjazdów opartej na licznikach osi; zabudowę blokady liniowej dwutorowej dwukierunkowej z kontrolą niezajętości na szlaku Świdnica Miasto – Jaworzyna Śląska; włączenie eksploatowanych i projektowanych blokad liniowych Eap94 na szlaku Świdnica Kraszowice – Świdnica Miasto (linia 137) oraz Świdnica Przedmieście – Świdnica Miasto (linia 771) do nowego systemu srk; zabudowę systemu zdalnego zwalniania i zamykania kluczy zależnościowych do obsługi bocznic na szlaku Świdnica Miasto – Jaworzyna Śląska: Ciepłownia Zawiszów km 228,652 (rozjazd nr 201) i Electrolux km 229,815 (rozjazd nr 301) oraz wymianę urządzeń przejazdowych.

Zakres robót branży telekomunikacji obejmuje: zabudowę łączności strażnicowej pomiędzy szafkami zabezpieczającymi klucze zależnościowe do obsługi bocznic, a nastawnią dysponująca Świdnica Miasto; wymianę radiotelefonów sieci pociągowej drogowej i manewrowej kanał 1; modernizację systemu anten w sposób gwarantujący utrzymanie propagacji na przyległych szlakach; zabudowę nowego systemu telewizji użytkowej i przemysłowej na przejazdach kolejowo-drogowych kat. A w km 226,587 i w 227,275; zabudowę systemów SKP; zabudowę urządzeń łączności przewodowej; budowę kabli światłowodowych; usunięcie kolizji oraz przebudowę tras kabli telekomunikacyjnych.

Zakres robót elektroenergetycznych obejmuje natomiast: budowę oświetlenia na przejeździe kolejowo-drogowym w km 226,587 i w km 227,575 linii kolejowej nr 137; budowę oświetlenia głowic rozjazdowych wjazdy z Mościsko Dzierżoniowskie, Świdnica Przedmieście rozjazdy 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13, 14; budowę układu zasilania podstawowego i rezerwowego na potrzeby zasilania nowo projektowanych urządzeń energetycznych oraz urządzeń srk i teletechnicznych na stacji Świdnica Miasto i przejazdach kolejowo drogowych; zabudowę elektrycznego ogrzewania rozjazdów nr 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 21, 22, 24 oraz usunięcie oraz zabezpieczenie wszystkich kolizji wynikających z zastosowanej przez wykonawcę.

Na realizację powyższych prac będzie 25 miesięcy.

Oferty w przetargu można składać do 9 grudnia 2022 r. Jedyne kryterium ich oceny stanowi cena.

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności