Rozrzutność PKP: aż 8 mln zł na ankietę!
Co zrobić, by poprawić wizerunek kolei w oczach pasażerów? Zarząd PKP wpadł na pomysł przeprowadzenia wielkiej ankiety, która da odpowiedź na to „trudne” pytanie. Badania zlecone zagranicznemu instytutowi mogą kosztować nawet 8 mln zł – donosi Radio Zet.
Bród, smród i niepunktualność – tak w telegraficznym skrócie można opisać jakość usług świadczonych przez niektórych przewoźników PKP.
Tak odpowie niemal każdy, kto choć raz podróżował pociągiem i trafił na zapchaną lub zamkniętą toaletę, brudny i śmierdzący pleśnią przedział czy atakujące z zakamarków pluskwy! Nie mówiąc już o tysiącach tych, którzy na pociąg się w ogóle nie doczekali i zmarzli na peronie. Bo awaria, bo za zimno, bo za gorąco… PKP postanowiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom pasażerów. Zamiast jednak zabrać się po prostu za sprzątanie i naprawę pociągów, zarząd PKP postanowił przeprowadzić wielkie badania wśród pasażerów.
Eksperci i sami pasażerowie nie mogą uwierzyć, że gigantyczne pieniądze zostaną wydane na pytanie o rzeczy oczywiste.
Źródło: fakt.pl/wp.pl{jcomments on}