Strona główna » Wiadomości » Tabor » PKP Intercity chce wyremontować hale naprawy wagonów na bocznicy Gdynia Leszczynki

PKP Intercity chce wyremontować hale naprawy wagonów na bocznicy Gdynia Leszczynki

Adrian Izydorek
Fot. PKP Intercity

PKP Intercity ogłosiło przetarg na remont hali napraw wagonów na bocznicy Gdynia Leszczynki. Do zrobienia jest mnóstwo rzeczy. Jest szansa, że budynek przestanie straszyć wyglądem.

Dziś, 4 sierpnia 2020 roku PKP Intercity ogłosiło przetarg na wykonanie robót budowlanych hali napraw wagonów znajdującego się na bocznicy Gdynia Leszczynki. Obecnie budynek stoi w bardzo złym stanie, lista rzeczy do wyremontowania jest dość długa.

 

 

 

 

Roboty dachowe

  1. Wymiana rynien i rur spustowych świetlików wraz z pasami nadrynnowymi.
  2. Rozbiórka pokrycia z papy nad wymienianym opierzeniami i miejscami napraw powierzchni dachu oraz skorodowanych opierzeń z blachy.
  3. Rozszklenie okien świetlików ze szkła zbrojonego.
  4. Naprawa konstrukcji stalowej świetlików dachowych z wymianą skorodowanych elementów.
  5. Wymiana szklenia świetlików ze szkła zbrojonego dachowych z uwzględnieniem wykonania elementów żaluzji wywietrzników zamontowanych w świetlikach.
  6. Wykonanie nowych obróbek okapników świetlików z blachy.
  7. Malowanie dwukrotne okien stalowych świetlików w kolorze zbliżonym do RAL 5017 wraz z okitowaniem.
  8. Rozbiórka komina ponad dachem z naprawą miejsca po kominie.
  9. Naprawa powierzchni dachu i konstrukcji świetlików i hali.
  10. Wymiana odpowietrzenia pionów sanitarnych.
  11. Zagruntowanie powierzchni dachu preparatami bitumicznymi.
  12. Doszczelnienie spływowych koryt dachu.
  13. Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej podkładowej gr. 5,2 mm na osnowie poliestrowej w korytach odpływowych z wykonaniem spadków wody deszczowej i  udrożnieniem odpływów z montażem kołpaków ochronnych kratowych na wpustach  deszczówki.
  14. Wymiana rur spustowych hali wraz ze zbiorniczkami spustowymi wykonanymi na wzór istniejący.
  15. Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm na osnowie poliestrowej na powierzchni dachu z uprzednim przygotowaniem podłoża z pokrycia istniejącego, przecięciem i zgrzaniem pęcherzy oraz rozwarstwień styków starego pokrycia.
  16. Wykonanie remontu instalacji odprowadzenia wód deszczowych z dachu i  podłączenie rur spustowych do instalacji z wymianą rur deszczowych i udrożnieniem  kanalizacji deszczowej.

Roboty elewacyjne

  1. Skucie starych tynków elewacji.
  2. Wymiana stalowych skorodowanych bram i okien na okna z PVC trójdzielne stałe.
  3. Wymiana skorodowanych bram warsztatu i wejścia do budynku biurowego na nowe  w nawiązaniu do wzoru istniejących.
  4. Malowanie bram stalowych w kolorze niebieskim zbliżonym do RAL 5017.
  5. . Naprawa zniszczonych fragmentów ścian elewacji.
  6. Wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych elewacji.
  7. Dwukrotne malowanie elewacji farbami emulsyjnymi – kolor szary zbliżony do RAL  7035.
  8. Wymiana zniszczonych parapetów okiennych z PVC na parterze budynku biurowego i  montaż nowych z blachy ocynkowanej.
  9. Montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej pod wymienianymi oknami  hali.
  10. Rozbiórka starej konstrukcji rampy przy budynku z rozplantowaniem ziemi lub  wywozem nadmiaru.
  11. Naprawa opaski betonowej przy budynku .

Instalacja odgromowa

  1. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej.
  2. Wykonanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów skuteczności.

Utylizacja elementów z rozbiórek i wymian

  1. Utylizacja papy.
  2. Utylizacja szkła.
  3. Utylizacja gruzu.

Termin realizacji zamówienia ustanawia się okres 90 dni roboczych licząc od dnia przejęcia terenu robót. Oferty można składać do 21 sierpnia. Jedynym kryterium jest cena.

 

 

Podobne artykuły