1,1K
PKP Intercity ogłosiło przetarg na remont hali napraw wagonów na bocznicy Gdynia Leszczynki. Do zrobienia jest mnóstwo rzeczy. Jest szansa, że budynek przestanie straszyć wyglądem.
Dziś, 4 sierpnia 2020 roku PKP Intercity ogłosiło przetarg na wykonanie robót budowlanych hali napraw wagonów znajdującego się na bocznicy Gdynia Leszczynki. Obecnie budynek stoi w bardzo złym stanie, lista rzeczy do wyremontowania jest dość długa.
Roboty dachowe
- Wymiana rynien i rur spustowych świetlików wraz z pasami nadrynnowymi.
- Rozbiórka pokrycia z papy nad wymienianym opierzeniami i miejscami napraw powierzchni dachu oraz skorodowanych opierzeń z blachy.
- Rozszklenie okien świetlików ze szkła zbrojonego.
- Naprawa konstrukcji stalowej świetlików dachowych z wymianą skorodowanych elementów.
- Wymiana szklenia świetlików ze szkła zbrojonego dachowych z uwzględnieniem wykonania elementów żaluzji wywietrzników zamontowanych w świetlikach.
- Wykonanie nowych obróbek okapników świetlików z blachy.
- Malowanie dwukrotne okien stalowych świetlików w kolorze zbliżonym do RAL 5017 wraz z okitowaniem.
- Rozbiórka komina ponad dachem z naprawą miejsca po kominie.
- Naprawa powierzchni dachu i konstrukcji świetlików i hali.
- Wymiana odpowietrzenia pionów sanitarnych.
- Zagruntowanie powierzchni dachu preparatami bitumicznymi.
- Doszczelnienie spływowych koryt dachu.
- Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej podkładowej gr. 5,2 mm na osnowie poliestrowej w korytach odpływowych z wykonaniem spadków wody deszczowej i udrożnieniem odpływów z montażem kołpaków ochronnych kratowych na wpustach deszczówki.
- Wymiana rur spustowych hali wraz ze zbiorniczkami spustowymi wykonanymi na wzór istniejący.
- Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm na osnowie poliestrowej na powierzchni dachu z uprzednim przygotowaniem podłoża z pokrycia istniejącego, przecięciem i zgrzaniem pęcherzy oraz rozwarstwień styków starego pokrycia.
- Wykonanie remontu instalacji odprowadzenia wód deszczowych z dachu i podłączenie rur spustowych do instalacji z wymianą rur deszczowych i udrożnieniem kanalizacji deszczowej.
Roboty elewacyjne
- Skucie starych tynków elewacji.
- Wymiana stalowych skorodowanych bram i okien na okna z PVC trójdzielne stałe.
- Wymiana skorodowanych bram warsztatu i wejścia do budynku biurowego na nowe w nawiązaniu do wzoru istniejących.
- Malowanie bram stalowych w kolorze niebieskim zbliżonym do RAL 5017.
- . Naprawa zniszczonych fragmentów ścian elewacji.
- Wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych elewacji.
- Dwukrotne malowanie elewacji farbami emulsyjnymi – kolor szary zbliżony do RAL 7035.
- Wymiana zniszczonych parapetów okiennych z PVC na parterze budynku biurowego i montaż nowych z blachy ocynkowanej.
- Montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej pod wymienianymi oknami hali.
- Rozbiórka starej konstrukcji rampy przy budynku z rozplantowaniem ziemi lub wywozem nadmiaru.
- Naprawa opaski betonowej przy budynku .
Instalacja odgromowa
- Demontaż istniejącej instalacji odgromowej.
- Wykonanie nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów skuteczności.
Utylizacja elementów z rozbiórek i wymian
- Utylizacja papy.
- Utylizacja szkła.
- Utylizacja gruzu.
Termin realizacji zamówienia ustanawia się okres 90 dni roboczych licząc od dnia przejęcia terenu robót. Oferty można składać do 21 sierpnia. Jedynym kryterium jest cena.