Stanowisko ds. Skarg i Reklamacji, Biuro Rozliczeń, Reklamacji i Windykacji.
Data publikacji: 2022-11-08
Miejsce pracy: Warszawa
Pracodawca: PKP INTERCITY S. A.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługa zgłoszeń klientów w szczególności rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków dotyczących nienależycie wykonanej usługi oraz zwrotu opłat za niezrealizowaną usługę,
- redagowanie tekstów,
- bieżąca korespondencja z klientami,
- ścisła współpraca z biurami merytorycznymi w zakresie procesowania zgłoszeń klientów,
- tworzenie miesięcznych raportów rozliczeniowych i podsumowujących pracę zespołu.
Wymagamy:
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów,
- dobra znajomość Pakietu MS Office
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i w piśmie,
- skuteczność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dokładność, skrupulatność,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- pracę w oparciu o umowę o pracę.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 08.12.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.