Stanowisko ds. Reklamacji i Zwrotów, Biuro Rozliczeń, Reklamacji i Windykacji, Wydział Zwrotów.
Data publikacji: 2022-11-08
Miejsce pracy: Warszawa
Pracodawca: PKP INTERCITY S. A.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługa głoszeń reklamacyjnych (wnioski o zwrot za bilety, reklamacje, skargi),
- ustalanie wysokości kwot zwrotu należności lub uznanego roszczenia oraz terminowe udzielanie odpowiedzi do klienta,
- przekazywanie zgłoszeń reklamacyjnych do rozpatrzenia zgodnie z kompetencjami (deklaracja zgłoszeń),
- samodzielne przygotowanie odpowiedzi do klienta wraz z kwotą zwrotu należności (np. rekompensaty/zwrot za niewykorzystanie biletu),
- przedstawienie przełożonemu oczekiwań klienta i możliwości propozycji rozwiązań problemu- projekt odpowiedzi od klienta,
- znajomość i stosowanie się do obowiązujących regulacji (prawo przewozowe, rozporządzenie, regulaminy, procedury, instrukcje wewnętrzne),
- gromadzenie materiału dowodowego w sprawie, przeprowadzania postępowań wyjaśniających.
- opracowanie wniosków i działań korygujących na podstawie zidentyfikowanych skarg, reklamacji, nieprawidłowości lub potrzeb szkoleniowych,
- prowadzenie rejestru skarg i reklamacji, wniosków (zgłoszeń reklamacyjnych), archiwizacja,
- działania w kierunku poprawy jakości obsługi w tym zgłaszanie problemów, inicjatyw do wdrożenia,
- wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagamy:
- minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta (sektor bankowy, telekomunikacja, transport itp.),
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe lub w trakcie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- biegła obsługa komputera Pakiet MS Office,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- zaangażowanie, otwartość na zmiany.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- pracę w oparciu o umowę o pracę.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 08.12.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.