NaKolei.pl WiadomościPrzewozy pasażerskie Od czerwca do lipca na torach dwie „smocze” lokomotywy PKP Intercity [WIDEO]

Od czerwca do lipca na torach dwie „smocze” lokomotywy PKP Intercity [WIDEO]

Redakcja
Fot. TT / Marcin Górecki

Kraków rozpoczyna kampanię „A Ty? Co widzisz w Krakowie”? Udział w niej weźmie również PKP Intercity, które okleiło dwie lokomotywy Husarz w „smoczym” motywie.

Graficzny motyw przewodni tegorocznej kampanii to oko smoka wawelskiego z wymiennymi obrazkami. Skojarzyć je można m.in. z projektorem, do którego każdy wkłada własne slajdy.

Billboardy i wielkoformatowe reklamy w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Łodzi i Katowicach, mają przekonać, że wystarczą szeroko otwarte oczy i uszy oraz apetyt na odkrycia, także te kulinarne, by oko smoka wypełniło się unikatowymi krakowskimi obrazami i wspomnieniami – poinformował organizator.

Ponadto spoty reklamowe mają być emitowane w pociągach Pendolino i na dworcach kolejowych. Po raz pierwszy smocze oko przemierzy kraj wzdłuż i wszerz na dwóch lokomotywach PKP Intercity. „Krakowskie” składy pasażerskie wyjadą w czerwcu i lipcu na kilkanaście krajowych tras. Oklejone zostały dwie lokomotywy Husarz od Siemens Mobility, które mają obsługiwać połączenia międzynarodowe, w tym według naszych informacji połączenie do Berlina, najprawdopodobniej EC Wawel

 

Skomentuj ten artykuł

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Rozumiem Polityka prywatności