Strona główna » Wiadomości » Przewozy pasażerskie » KOLEO sprzedało już ponad milion biletów PKP Intercity. Platforma cieszy się bardzo dużą popularnością

KOLEO sprzedało już ponad milion biletów PKP Intercity. Platforma cieszy się bardzo dużą popularnością

Redakcja
Fot. PKP PLK S.A. (ilustracyjne)

Sprzedaż biletów PKP Intercity w kanałach zdalnych okazała się hitem narodowego przewoźnika. W nieco ponad cztery miesiące  zostało sprzedanych ponad milion biletów za pośrednictwem platformy KOLEO. Pasażerowie chętnie korzystają z tego rozwiązania, które jest możliwe dzięki ujednoliceniu warunków handlowych. Jest to część strategii rozwoju PKP Intercity, która ma na celu usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych.

Oferta biletowa narodowego przewoźnika jest dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach KOLEO na smartfony z systemami Android oraz iOS. Poprzez KOLEO pasażerowie mogą zakupić bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na przewoźników regionalnych. Bilety PKP Intercity zaczęły pojawiać się na platformach KOLEO pod koniec października, a pasażerowie od razu bardzo chętnie akorzystali z tego kanału sprzedaży.

Przekroczenie liczby miliona biletów PKP Intercity w KOLEO to nie tylko symboliczny moment, ale przede wszystkim ponad milion osób, które wybrały podróż pociągiem i kupiły swoje bilety na naszej platformie. Jesteśmy niezwykle dumni, że dzięki współpracy z PKP Intercity umocniliśmy pozycję lidera w sprzedaży biletów kolejowych w Polsce. Pasażerowie wybierają naszą platformę do planowania swoich podróży koleją i zakupu biletów kolejowych, ponieważ w KOLEO mogą to zrobić szybko, łatwo i bezpiecznie. Cały czas słuchamy naszych użytkowników, dlatego też już niebawem dodamy do KOLEO kolejne usługi i funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwią podróżowanie pociągiem po Polsce – powiedział Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO.

Ten wspaniały wynik zbiegł się w czasie z kolejnym ważnym wydarzeniem – 7. urodzinami KOLEO! To dla nas wyjątkowy moment, ponieważ dokładnie siedem lat temu – 1 marca 2016 r. – startowaliśmy z naszą platformą. Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego sposobu na obchodzenie tej rocznicy.

Sprzedaż biletów w serwisie KOLEO jest możliwa dzięki wprowadzeniu na jesieni 2021 roku polityki ujednoliconych warunków handlowych, która upraszcza formalności związane z rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu coraz więcej partnerów może zaoferować bilety PKP Intercity w swoich kanałach sprzedaży. Oprócz KOLEO, bilety PKP Intercity dostępne są na platformach e-podroznik.pl i mPay.

Ponad milion biletów sprzedanych w aplikacji KOLEO w tak krótkim czasie to znak, że rozpoczęcie współpracy z operatorem było bardzo dobrą decyzją. Cieszymy się, że podróżni chętnie korzystają z rozwiązań, które tworzymy wspólnie z naszymi partnerami. Ujednolicone warunki handlowe to również szansa, z której warto skorzystać, dla innych podmiotów zainteresowanych prowadzeniem sprzedaży biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity. Jak pokazuje przykład KOLEO w krótkim czasie możliwe jest odniesienie sukcesu – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

 

Podobne artykuły