Strona główna » Wiadomości » Kolejny przetarg na akumulatorowe pociągi

Kolejny przetarg na akumulatorowe pociągi

Redakcja

Województwo Mazowieckie na rzecz Kolei Mazowieckich po raz kolejny ogłosiło przetarg na dostawę nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (EAZT). 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. fabrycznie nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (EAZT) wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym dla EAZT, szkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi EAZT oraz serwisowaniem dostarczonych EAZT w poziomie utrzymania P1, P2, P3 od dnia dostarczenia poszczególnych pojazdów do dnia 31 grudnia 2031 r. (zamówienie podstawowe).

Zamawiający może skorzystać z opcji w zakresie:

  • Dostawy kolejnych fabrycznie nowych maksymalnie 3 sztuk EAZT (tego samego typu oraz modelu co EAZT z zamówienia podstawowego) oraz świadczenia usług serwisowych tych EAZT (przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3) do dnia 31 grudnia 2031 r.,
  • Serwisowania dostarczonych EAZT w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, w poziomie utrzymania P1, P2, P3 w okresie od 01 stycznia 2032 r. do upływu 18 lat, licząc od dostawy danego EAZT, albo do osiągnięcia przez dany EAZT, przebiegu wynoszącego 2 160 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze,
  • Maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego dostarczonego EAZT w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, w związku z osiągnięciem czasu lub przebiegu do naprawy w tym poziomie.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości:

  • kompletny pojazd – 48 miesięcy,
  • elementy układu napędowego zasilanego z akumulatorów (w tym akumulatory, ładowarki, układ chłodzenia i podgrzewania, elementy sterujące) na okres 96 miesięcy,
  • nadwozie pojazdu i ramy wózków (w zakresie perforacji) – do najbliższej naprawy P5.

Samorząd Mazowsza oceni oferty z uwzględnieniem kryterium:

  • współczynniku efektywności elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (25%)
  • zasięgu w trybie akumulatorowym (10%)
  • czasu ładowania stacjonarnego z sieci trakcyjnej od 20% do 90% pojemności akumulatorów (10%)
  • ceny za dostawę 6 sztuk pojazdów wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym oraz szkoleniem pracowników  (30%)
  • ceny za świadczenie usług serwisowych (P1, P2, P3) (20%)
  • cena za naprawę  P4 (5%)

Termin składania ofert mija wraz z końcem października 2023 r.

Podobne artykuły