NaKolei.pl WiadomościPrzewozy pasażerskie Czwarty przetarg na dzierżawę lokomotyw elektrycznych dla PKP Intercity

Czwarty przetarg na dzierżawę lokomotyw elektrycznych dla PKP Intercity

Redakcja
Fot. Ilostan Pojazdów Trakcyjnych / arctodus1111

PKP Intercity ogłosiło czwarty przetarg na dzierżawę 10 lokomotyw elektrycznych wraz ze świadczeniem usług utrzymania. Wszystkie trzy poprzednie postępowania zostały unieważnione.

Zamówienie zostało podzielone na 5 części:

  • część 1 obejmuje dzierżawę 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania;
  • część 2 obejmuje dzierżawę 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania;
  • część 3 obejmuje dzierżawę 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania;
  • cześć 4 obejmuje dzierżawę 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 125 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania;
  • część 5 obejmuje dzierżawę 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 125 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania.

Wszystkie lokomotywy mają zostać wydzierżawione na 12 miesięcy. Oferty w przetargu można składać do 12 września 2023 roku, a jedyne kryterium ich oceny stanowi cena. Od wykonawców wymagane są odpowiednie kwalifikacje. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, iż w zakresie:

  • części 1 zamówienia – dysponuje co najmniej 2 lokomotywami elektrycznymi o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h;
  • części 2 zamówienia – dysponuje co najmniej 2 lokomotywami elektrycznymi o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h;
  • części 3 zamówienia – dysponuje co najmniej 2 lokomotywami elektrycznymi o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h;
  • części 4 zamówienia – dysponuje co najmniej 2 lokomotywami elektrycznymi o prędkości eksploatacyjnej minimum 125 km/h;
  • części 5 zamówienia – dysponuje co najmniej 2 lokomotywami elektrycznymi o prędkości eksploatacyjnej minimum 125 km/h.

Warto przypomnieć, że we wszystkich poprzednich przetargach ofertę składała tylko firma Seville Rail Rent, która proponowała sprowadzone z Belgii lokomotywy HLE 21. Za każdym razem jej oferta była odrzucana.

Podobne artykuły

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności