Kolej jest dla ludzi Przewozy pasażerskie

Ocena 5,8/7 – tak podróżni określili swoją satysfakcję z usług PKP Intercity

Ocena 5,8/7 – tak podróżni określili swoją satysfakcję z usług PKP Intercity Fot. PKP IC

PKP Intercity przeprowadziło badanie satysfakcji z podróży swoimi pociągami. Spółka osiągnęła bardzo dobry wynik. Badania cyklicznie organizuje Grupa PKP.

PKP Intercity mogło dowiedzieć się jak pasażerowie oceniają podróż pociągami przewoźnika. Dzięki temu Spółka może wiedzieć nad czym można jeszcze popracować, a co jest sukcesem w działaniu. Badanie takie Grupa PKP przeprowadza cyklicznie, w 2016 roku wzięło w nim udział 1600 pasażerów.

Satysfakcję z aktualnej podróży pasażerowie ocenili jako 5,8/7. Co czwarty pasażer skorzystał w podróży z usług WARSu. 78% pasażerów jest zadowolonych z uprzejmości i pomocy drużyny konduktorskiej. Aż 89% pasażerów planuje swoją podróż korzystając z Internetu. 22% pasażerów dzwoni po informację na infolinię przewoźnika.

Pośród składów PKP Intercity najwyżej oceniony został pociąg Pendolino, który dostał równie wysoką ocenę jeśli chodzi o punktualność. Najlepszy czas przejazdu pasażerowie wskazali na trasach Warszawa-Sosnowiec, Warszawa-Kraków i Warszawa Katowice. Aż 78% pasażerów ocenia poziom bezpieczeństwa na pokładach pociągów jako wysoki.

Dla pasażerów ważne jest nie tylko bezpieczne, ale i komfortowe podróżowanie. Największy wpływ na wygodę w podróży ma według nich wpływ frekwencja w pociągu, wygodne fotele, gniazdko z prądem czy nawet gwarancja, że będa mieli zapewnione miejsce siedzące. Komfort wchodzi w skład satysfakcji z podróży jak również krótki czas przejazdu pociągu, jego punktualność i czystość w składzie.

Więcej informacji o wynikach badań mogą Państwo znaleźć na stronie PKP Intercity.

  • Hygris

    1/6 to za duzo