Strona główna » Wiadomości » Przewozy pasażerskie » Najlepsza połowa roku od siedmiu lat – PKP Intercity o swoim wyniku przewozowym

Najlepsza połowa roku od siedmiu lat – PKP Intercity o swoim wyniku przewozowym

Redakcja

W pierwszym półroczu br. z usług PKP Intercity skorzystało 20,3 mln podróżnych. To najlepszy wynik za półrocze od 7 lat.

Analogicznie do 2016 roku wynik ten jest o 2,6 mln osób lepszy. PKP Intercity zamknęło ubiegły rok liczbą 38,5 mln obsłużonych podróżnych.

To wynik dający optymistyczną perspektywę dalszego rozwoju Spółki. Najwięcej osób, które skorzystały z usług PKP Intercity w okresie styczeń-czerwiec 2017 wybrało pociągi TLK i IC. Taką opcję wybrało 16,7 mln pasażerów. Ponad 3 mln osób jeździło składami EIP i EIC. Najczęstsze kursy pociągami PKP IC odbywały się z Krakowa, Trójmiasta, Katowic do Warszawy. Co ciekawe z usług PKP Intercity skorzystało o 40% więcej rodzin, 24% seniorów i 12 % studentów niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Wzrasta zakup biletów internetowych (41%), w kasach tradycyjnych bilety kupuje obecnie 50% osób jeżdżących składami PKP IC.

Więcej informacji można znaleźć na stronie PKP Intercity.

 

Podobne artykuły

0
Would love your thoughts, please comment.x